úterý 1. března 2016

Kluci o víkendu odjeli do nových domovů...

Hrátky s paničkou
O víkendu oba moji úžasňáci odjeli do nových domovů. V sobotu jsem vzala prcky ještě proběhnout do parku. Byla ale docela zima, tak to bylo jen na chvíli. Odpoledne si nová panička přišla pro Aspena. Nemáme ho s Eby daleko, bydlí totiž v Pardubicích :) Budeme chodit společně venčit!!! Panička mu říká Quentin. A má staršího čiva kamaráda Timmyho.



Venku je psina
Arwin horolezec
Výbava do začátku prošla kontrolou kvality
Nessie hlídkuje

Abychom si byli jistí, že si s novým kamarádem bude Aspen rozumět, proběhlo v týdnu seznamování. Nejdříve přišel Timmy s paničkou na návštěvu k nám, ale to se neosvědčilo. Kluci byli jednak hodně unavení a o kamaráda nejevili zájem a hlavně je máma bránila zuby nehty. Druhý pokus proběhl v pátek v budoucím domově. To dopadlo už mnohem lépe. Aspen byl nejdříve opatrný, ale po chvíli opatrnost přemohla zvědavost a s Timmym se navzájem očuchávali. Aspen na Timmyho trošku vrčel, ale Timmy jako ten rozumnější vždy malinko odstoupil a nechal mu prostor. Myslím, že brzy budou nerozluční kamarádi. Ale vypadá to, že v této dvojici bude vládnout spíše Aspen ;)



Arwinek odjede v neděli do Mníšku pod Brdy. Nová panička se mrňouska nemohla dočkat. Arwin celou cestu domů prospal. První noc v novém domově zvládl na jedničku, byl statečný a vůbec neplakal. O půlnoci sice vytáhl paničku z postele aby si s ním hrála, pak se znovu vzbudil ve 4 hodiny ráno, ale to už panička nevydržela a vzala si ho do postele. No brzy si ji omotal kolem prstů :D
Trošku jsem se strachovala jak odchod ponese Eby, ale moje obavy byly zbytečné. Eby celou neděli prospala, bylo viděl, že byla už hodně unavená. Dnes si už hraje s Nessie a obě vypadají hodně spokojeně.

Nejhůře jsem odchod kluků nesla já, je tu teď tak trošku smutno, ale holky mi to vynahrazují :)

S novými paničkami jsem v kontaktu, každý den mě zásobují fotkami, videi. Myslím, že se výběr páníku opravdu povedl :)

Eby odpočívá

Žádné komentáře:

Okomentovat